Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-накрая и аз с 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • тука в деветия пост съм писал как става
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47982
    ако не може да го разбереш, дай снимки на изпарителя и плочката с дебитомера да ти отбележа.
    точка

    Comment


    • С големи мъки и пак неможах да я подкарам на газ и това е, ремонтирахме изпарителя при газаджия,сложих нови свещи Денсо и немога да я подкарам да роботи на газ като хората и това е,трудно пали ако запали поддържа високи обороти ниски никакви,падне ли под средни обороти гасне като отсечена.
      Даваите акъли че побеснях с тая кола вече.
      Монтирал съм плочката(кръгла) на изхода на дебитомера,незнам там дали е добре.

      Comment


      • какъв е изпарителя. на бензин работи ли нормално на празен ход, като включиш консуматори падат ли оборотите на празен ход или се държат стабилно. по правило винаги се пали на бензин.
        точка

        Comment


        • изпарителя е Ловато вакум,изгоря ми помпата чакам си другата но както писах преди като позагрее на бензин почва да фъфли мотора,по принцип докато е студена работи добре на ниски обороти на бензин.За консуматори не съм забелязъл,как са оборотите

          Comment


          • на вакумния изпарител може да сложиш стартов обогатител ако нямаш. вакумчето вързал ли си го добре , плочката ти каква е. я нащракай най-добре с фотоапарата да видим какво става.
            точка

            Comment


            • Огледай хубаво, ама много хубаво, че ми мирише на спукан въздуховод или нещо такова.Провери пак,как са зацепени ремъците!Обърни внимание и на сервото, че и там е дебел маркуча!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • като казахте машинката за празен ход, провери от къде взима въздух, трябва да взима след плочката на газта. ако е просто откачен маркуча, на газ няма да имаш празен ход изобщо.
                точка

                Comment


                • колата я подкарах на газ "виновника" е бил дебитомера не е допускал достатъчно кислород към мотора на газ,сега е малко с "позаклещена клапа" и работи добре,остават вече финните настроика и готово че на колата малко бавно им падат оборотите и незнам дали е много въздуха или от друго.Мордихи огледал съм по голямата част от маркучите слава богу за сега са здрави.
                  И една снимка
                  Attached Files
                  Last edited by morrty; d.m.y г., 17:09.

                  Comment


                  • значи варианта за проблема е следния- клапата на дебитомера ограничава въздуха което пък създава сериозен вакум на плочката и влиза доста газ в двигателя. ти за да компенсираш това си отворил дебитомера и си навъртял почти до края винта на чувствителността на изпарителя което обаче го прави муден. ако е така , трябва да прокараш едно вакумно маркуче от външната камера на изпарителя до между плочката и дебитомера както ти писах по горе. дай снимки на коша да ти отбележа.
                    точка

                    Comment


                    • да Колев тука си прав,за да държи някакви обороти съм навил болта на изпарителя почти до краи,клапата на дебитомера съм я фиксирал на полу отворено положение,И с това колата горе долу върви.Пали като руснак само като я почерпя и тн и тн.И ми се струва че бая бързо подръпва газта от бутилката
                      Attached Files

                      Comment


                      • купуваш от магазин за АГУ части 2 щуцера за вакум - 4,5мм мисля че се водят и са с резба от едната страна. сваляш капака на изпарителя 1 и му запушваш всички дупки. слагаш единия щуцер колкото се може по в средата на капака. втория щуцер трябва да го сложиш някъде между клапата на дебитомера и плочката на газта. ако няма място,може да разпробиеш корпуса на дебитомера ако има начин. връзваш ги с един маркуч и настройваш наново изпаритеря.
                        Last edited by kolev; d.m.y г., 17:37.
                        точка

                        Comment


                        • ще бъде направено тези дни,а за разхода колко трябва да е средно на газ и трябва ли да отворя клапата на дебитомера колкото може повече или да я оставя на половина

                          Comment


                          • като го направиш това, дебитомера си го връщаш както си е заводски, той няма да оказва ефект на изпарителя вече. щуцерите мисля се водеха 4,5 вътрешен и 6 външен диаметър.за разхода много зависи, мисля че е нормално 7-9 магистрално 12-14 градско без да е задушена колата. гледам че едната ти лула на високоволтовия кабел е с пръсната изолация, да знаеш че ще береш ядове с нея.
                            точка

                            Comment


                            • предприел съм деиствия за лулата,другия вакум на изпарителя си го оставям както си е нали а и колата пали само като я почерпя това редно ли е

                              Comment


                              • ако изпарителя ти е вакумен, другото вакумче на колектора кара изпарителя да пусне газ само когато двигателя се върти,то то трябва да си стои. на тоя капак на изпарителя ако имаш в средата едно магнитче с 2 букси,това е стартов обогатител за това служи
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X